veelgestelde vragen over vragen en klachten

Heb je een vraag? Dan kun je bij onze online Klantenservice terecht. Kijk eerst bij de veelgestelde vragen of je vraag erbij staat. Kun je geen antwoord vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik de consumentenservice van HEMA bereiken?

    toon
    De Consumentenservice is telefonisch bereikbaar via telefoonnummer
     +31 (0)20 – 311 4800.
    Ook is het mogelijk om via ons contactformulier te reageren.
  • Mijn bestelling is onvolledig bezorgd. Wat nu?

    toon
    HEMA streeft naar een hoge productkwaliteit. Toch kan het voorkomen dat een bestelling bij ontvangst onvolledig geleverd is. Neem in dat geval contact op met de online klantenservice of de klantenservice in één van onze winkels.
  • Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb?

    toon
    HEMA streeft naar klanttevredenheid. Ben je niet tevreden met een product of met onze service? Dan stellen we jouw mening op prijs. Je kunt met vragen of klachten terecht bij de online klantenservice.
  • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

    toon
    Als je contact wil opnemen met de HEMA Klantenservice, kun je
     dit formulier gebruiken.
  • Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over het resultaat?

    toon
    De kwaliteit van elk kaartje is voor ons zeer belangrijk en wij besteden hier de grootst mogelijke zorg aan. Elk kaartje wordt door ons visueel gecontroleerd zodat we deze te allen tijde in perfecte af kunnen leveren. De resolutie van een afbeelding en de tekst op de kaart controleren we nooit en is altijd je eigen verantwoordelijkheid. Aangezien ieder kaartje persoonlijk is, vragen we je dus goed te beoordelen of je kaart er qua vormgeving goed uitziet voordat je deze bestelt. Als er toch iets mis is met de bestelling neem dan contact op met de online klantenservice of de klantenservice in één van onze winkels